APMT op Maasvlakte II eist vergoeding voor afzetten schippersauto

Nieuws, Wegtransport
Koen Heinen

De autoafzetproblematiek is al geruime tijd het onderwerp van discussie tussen de binnenvaartsector en de terminaloperators, zegt Gunther Ginckels van het management consultancybureau SEASC4U, die het probleem onder de aandacht wenst te brengen. Het zorgt immers voor een serieuze belemmering van de bedrijfsvoering van de binnenvaart, aldus Ginckels. Op sommige terminals zoals de RWG in Rotterdam mogen auto’s niet afgezet worden. Op de terminal APMT I en de terminals van ECT kan het dan weer wel zonder vergoeding.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

 

 

Ben u al abonnee?

Login

 
 
APMT op Maasvlakte II eist vergoeding voor afzetten schippersauto – Flows

APMT op Maasvlakte II eist vergoeding voor afzetten schippersauto

Nieuws, Wegtransport
Koen Heinen

De autoafzetproblematiek is al geruime tijd het onderwerp van discussie tussen de binnenvaartsector en de terminaloperators, zegt Gunther Ginckels van het management consultancybureau SEASC4U, die het probleem onder de aandacht wenst te brengen. Het zorgt immers voor een serieuze belemmering van de bedrijfsvoering van de binnenvaart, aldus Ginckels. Op sommige terminals zoals de RWG in Rotterdam mogen auto’s niet afgezet worden. Op de terminal APMT I en de terminals van ECT kan het dan weer wel zonder vergoeding.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

 

 

Ben u al abonnee?

Login

 
Â