Scrubbers blijven ook voor oude boten interessant

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De 'MSC Anzu' (8.819 teu) met scrubber
De ‘MSC Anzu’ (8.819 teu) met scrubber © Stefan Verberckmoes

Zware bunkerolie blijft voor containerrederijen de goedkoopste brandstof. Daarom wordt er nog altijd op grote schaal geïnvesteerd in scrubbers. Vorig jaar gebeurde dat vooral door MSC, COSCO en Ocean Network Express (ONE).

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login

 
 
Scrubbers blijven ook voor oude boten interessant – Flows

Scrubbers blijven ook voor oude boten interessant

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De 'MSC Anzu' (8.819 teu) met scrubber
De ‘MSC Anzu’ (8.819 teu) met scrubber © Stefan Verberckmoes

Zware bunkerolie blijft voor containerrederijen de goedkoopste brandstof. Daarom wordt er nog altijd op grote schaal geïnvesteerd in scrubbers. Vorig jaar gebeurde dat vooral door MSC, COSCO en Ocean Network Express (ONE).

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login