Containercarrier ONE nog zwaarder in het rood dan verwacht

Nieuws, Scheepvaart
Koen Heinen

Volgens MOL, een van de drie moederbedrijven achter ONE, leverde het eerste half jaar wel de nodige synergie-effecten op, maar bleven de volumes ondermaats als gevolg van IT-problemen. Die deden zich voor onmiddellijk na de start van de activiteiten in april van dit jaar. Tijdens het piekseizoen van juli tot september hoopte de rederij de zaken recht te trekken, maar ook dan bleef het containervolume achter op de verwachtingen. Dat was voornamelijk het geval op de Azië-Noord-Amerika- en op de intra-Azië-routes.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login

 
 
Containercarrier ONE nog zwaarder in het rood dan verwacht – Flows

Containercarrier ONE nog zwaarder in het rood dan verwacht

Nieuws, Scheepvaart
Koen Heinen

Volgens MOL, een van de drie moederbedrijven achter ONE, leverde het eerste half jaar wel de nodige synergie-effecten op, maar bleven de volumes ondermaats als gevolg van IT-problemen. Die deden zich voor onmiddellijk na de start van de activiteiten in april van dit jaar. Tijdens het piekseizoen van juli tot september hoopte de rederij de zaken recht te trekken, maar ook dan bleef het containervolume achter op de verwachtingen. Dat was voornamelijk het geval op de Azië-Noord-Amerika- en op de intra-Azië-routes.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login