Weinig reden tot vieren

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De tarieven op de Chinese spotmarkt blijven immers week na week dalen. Ondanks de recente aankondiging van Maersk Line dat de de tarieven tussen het Verre Oosten en Noord-Europa per 1 oktober verhoogd worden, daalde de vrachtprijs voor een 40’ container tussen Shanghai en Noord-Europa weer met bijna 10% naar 1.644 dollar per 40’ container all-in. Ter vergelijking: begin dit jaar werd nog meer dan 3.500 dollar/feu betaald.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login

 
 
Weinig reden tot vieren – Flows

Weinig reden tot vieren

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De tarieven op de Chinese spotmarkt blijven immers week na week dalen. Ondanks de recente aankondiging van Maersk Line dat de de tarieven tussen het Verre Oosten en Noord-Europa per 1 oktober verhoogd worden, daalde de vrachtprijs voor een 40’ container tussen Shanghai en Noord-Europa weer met bijna 10% naar 1.644 dollar per 40’ container all-in. Ter vergelijking: begin dit jaar werd nog meer dan 3.500 dollar/feu betaald.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login