Haperende track & trace rond pakjes grootste ergernis bij klanten

Nieuws, Mensen
Jonas Van Boxel

Descartes, softwareleverancier voor de logistiek, liet 503 Vlamingen een enquête invullen met vragen over de levertijd en bezorgkosten van online bestellingen. Aan de respondenten werd gevraagd waar zij zich het meest aan ergeren.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login

 
 
Haperende track & trace rond pakjes grootste ergernis bij klanten – Flows

Haperende track & trace rond pakjes grootste ergernis bij klanten

Nieuws, Mensen
Jonas Van Boxel

Descartes, softwareleverancier voor de logistiek, liet 503 Vlamingen een enquête invullen met vragen over de levertijd en bezorgkosten van online bestellingen. Aan de respondenten werd gevraagd waar zij zich het meest aan ergeren.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login