Tarieven in zowel lijn- als droge bulkvaart onderuit

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Het doorvoeren van General Rate Increases (GRI) blijkt geen goed systeem om de zeevrachten op voor de carriers aanvaardbare niveau’s te brengen. Drie weken na de succesvolle GRI van begin deze maand toen de tarieven op de spotmarkt tussen Shanghai en Noord-Europa met maar liefst 328% stegen naar 1.976 dollar all-in per 40’ container, zijn de carriers weer bijna bij af.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login

 
 
Tarieven in zowel lijn- als droge bulkvaart onderuit – Flows

Tarieven in zowel lijn- als droge bulkvaart onderuit

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Het doorvoeren van General Rate Increases (GRI) blijkt geen goed systeem om de zeevrachten op voor de carriers aanvaardbare niveau’s te brengen. Drie weken na de succesvolle GRI van begin deze maand toen de tarieven op de spotmarkt tussen Shanghai en Noord-Europa met maar liefst 328% stegen naar 1.976 dollar all-in per 40’ container, zijn de carriers weer bijna bij af.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login