MSC kiest INTTRA-oplossing voor aangifte containergewicht

Nieuws, Scheepvaart
Jean-Louis Vandevoorde

De carrier gaat de ‘eVGM’ software van INTTRA gebruiken om het geverifieerd brutogewicht (verified gross mass of VGM) te verwerken dat zijn klanten vanaf 1 juli verplicht moeten opgeven om te voldoen aan de nieuwe bepaling die de International Maritime Organisation uitvaardigde. Vanaf die datum mogen containers niet meer aan boord van zeeschepen geladen worden zolang de verlader/verzender de vereiste informatie niet heeft doorgestuurd aan de reder of zijn agent.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login

 
 
MSC kiest INTTRA-oplossing voor aangifte containergewicht – Flows

MSC kiest INTTRA-oplossing voor aangifte containergewicht

Nieuws, Scheepvaart
Jean-Louis Vandevoorde

De carrier gaat de ‘eVGM’ software van INTTRA gebruiken om het geverifieerd brutogewicht (verified gross mass of VGM) te verwerken dat zijn klanten vanaf 1 juli verplicht moeten opgeven om te voldoen aan de nieuwe bepaling die de International Maritime Organisation uitvaardigde. Vanaf die datum mogen containers niet meer aan boord van zeeschepen geladen worden zolang de verlader/verzender de vereiste informatie niet heeft doorgestuurd aan de reder of zijn agent.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login