Brussels Airlines Cargo behoudt bestaande verkoopsmodel

Nieuws, Wegtransport
Marcel Schoeters

Concreet gezien blijft de vrachtdivisie van Brussels Airlines samenwerken met zijn huidige verkoopsagent (GSA) Air Logistics Group, ook wanneer het logo ‘Eurowings’ op de toestellen zal zijn aangebracht. Binnen dit Eurowingsnetwerk blijft Lufthansa Cargo (LCAG) verantwoordelijk voor de ruimcapaciteit op de langeafstandsvluchten. In tegenstelling tot Brussels Airlines neemt Eurowings op de middellange en lange afstand geen cargo mee. LCAG-woordvoerster Jacqueline Casini zei wel dat het hele proces nog in de beginfase zit. Daarom is het op dit moment niet mogelijk om te zeggen of het bovengenoemde model stand zal houden, zo zegt Casini.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login

 
 
Brussels Airlines Cargo behoudt bestaande verkoopsmodel – Flows

Brussels Airlines Cargo behoudt bestaande verkoopsmodel

Nieuws, Wegtransport
Marcel Schoeters

Concreet gezien blijft de vrachtdivisie van Brussels Airlines samenwerken met zijn huidige verkoopsagent (GSA) Air Logistics Group, ook wanneer het logo ‘Eurowings’ op de toestellen zal zijn aangebracht. Binnen dit Eurowingsnetwerk blijft Lufthansa Cargo (LCAG) verantwoordelijk voor de ruimcapaciteit op de langeafstandsvluchten. In tegenstelling tot Brussels Airlines neemt Eurowings op de middellange en lange afstand geen cargo mee. LCAG-woordvoerster Jacqueline Casini zei wel dat het hele proces nog in de beginfase zit. Daarom is het op dit moment niet mogelijk om te zeggen of het bovengenoemde model stand zal houden, zo zegt Casini.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login